poniedziałek, 20 czerwca 2011

I już po zlocie!

Mamy poniedziałkowy wieczór, więc już najwyższy czas przyzwyczaić się do myśli, że ogólnopolski zlot scrapbookingowy za nami. Jednak nie jest to wcale myśl przyjemna bo zabawa była wyśmienita. Stoisko naszego sklepu prezentowało się w ten sposób:



Zapraszało przede wszystkim premierą dwóch papierowych kolekcji projektu Piekielnej Owcy. Wejście smoka miały także nasze firmowe stempelki w wielu wzorach do wyboru. Szefowa Zuza ślicznie prezentowała się w swoim królestwie, w turkusie oczywiście.




Moriony była bardzo zaabsorbowaną sprzedażą ekspedientką i znakomicie odnalazła się w tej roli.




Owca absolutnie brylowała prezentując z dumą prześliczne papiery. I nie ma się czemu dziwić, ja pokochałam je miłością bezwzględną. Już lada chwila będą dostępne w sklepie.


(oba zdjęcia autorstwa Immacoli)
W pewnym momencie przy naszym stoisku zrobiło się naprawdę tłoczno i gwarno.




Ja starałam się jak mogłam szybko pakować zestawy Owczych papierów i zagadywać do wszystkich. Na stole obok naszego stoiska udało mi się także pokazać wszystkim zainteresowanym jak stworzyć interesujące tło.

Mimo, że było gorąco i duszno to naprawdę przesympatycznie. Mogłyśmy poznać wiele znajomych mniej lub bardziej twarzy, wyściskać te widziane już po raz kolejny i nagadać się do upadłego.
Na nasz domkowy konkurs zgłosiłyście wiele pięknych prac. Wybór najlepszych był naprawdę trudny.Bardzo dziękujemy Wam za wszystkie domki i domeczki! Zdjęcia prac pokażemy w następnym poście.

Nie możemy się doczekać kolejnego Zlotu i spotkania z Wami. Dajecie nam mnóstwo pozytywnej energii, która jest silnym kopem mobilizującym do pracy.

4 komentarze:

  1. szał ciał i rąk i dusz! a ja papierków Owczych w sklepie nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też ich wypatruję z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W_A_R_I_A_T_K_I i nic więcej nie powiem :P Kiss :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde no, nikt mnie nie wyszczuplił w tym fotoszopie?? kiszka....

    OdpowiedzUsuń