niedziela, 17 lipca 2011

Wyjątkowy album

Kiedy projektowałam te papiery nawet nie marzyłam że powstaną z nich takie wspaniałe rzeczy. Arte Banale scraperka której jestem wielką fanką zrobiła z nich prześliczny albumik. Osobiście jestem pod wielkim wrażeniem. Do albumu włożyła bliskie jej sercu zdjęcia co daje mu ogromy ładunek emocjonalny który widać już na pierwszy rzut oka.

Przód :



Tył:

Wnętrze:




Zwróćcie uwagę na masę detali pracohcłonne wycinanki, przecudne kwiatki cała masa dodatków wszystko przepięknie spasowane idealne. Po więcej zdjęć i szczegóły powstania albumiku zapraszam na bloga twórczyni Arte Banale osobiście radze go wrzucić do ulubionych bo regularnie pojawiaja sie tam cuda.

7 komentarzy:

  1. Prześliczny, bardzo wyjątkowy i nostalgiczny. I jeszcze te zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Arte jest świetna jak zwykle. Fantastyczny album.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, rumienię się....Dzięki Owieczko za taka cudną narrację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dodać, że praca z tymi papierami to sama przyjemność i bez ściemy najmniejszej uważam, że są przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma super klimat, bardzo mi się podoba. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń