poniedziałek, 29 sierpnia 2011

poukładane....


Lubię kiedy moje przydasie są jednocześnie poukładane i pod ręką. Łatwo jest coś znaleźć i szybko się sprząta. Dlatego zachwycił mnie organizer na papiery 15x15. Duze jeszcze ogarniam ale małe to była tragedia a trzeba przecież mieć pod ręką sezon kartkowy się zbliża.

Okleiłam je Szarym papierem CraftHouse postemplowałam nowymi ulubionymi stemplami i trochę poszalałąm z maską i gesso. Do kompletu dorobiłam spinacze zamiast przekłądaek i taki oto organizer mam :)



 A tak wygląda wypełniony papierkami :


Do wykonania tej pracy użyłam



6 komentarzy:

  1. O jaaaacie! Boski!!! też taki chcę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł!
    nieziemsko mi się podoba! i do tego jeszcze te klamerki :) fantastyczny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten organizer jest fantastyczny! bardzo by mi się taki przydał, bo małych papierów też nie ogarniam. :D że też akurat teraz staram się oszczędzać i nic nie kupować, coś czuję, że będzie ciężko wytrwać w tym postanowieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za przemiłe komentarze :D

    Niestety mi nigdy się nie udaje wytrwać w postanowieniu "nic nie kupować" jak mam oszczędzać to kupuje rzeczy wszelkiego zastosowania w miarę niedrogie :D

    OdpowiedzUsuń