piątek, 30 września 2011

Jadą wozy kolorowe,kolorowe...

Dziś mój debiut jako projektantka Crafthouse :))
Stres jest,trema jest ale i ogromna satysfakcja bo z materiałami ze sklepu Crafthouse pracowało mi się wspaniale.Gdy ujrzałam papiery firmy Echo Park- Little Boy od razu wiedziałam,że je pociacham :))
Zwłaszcza teraz,gdy chłopięce tematy nie są mi obce :)
Pudełko może pełnić wiele funkcji ...jako schowek na ważne pamiątki z czasów dzieciństwa lub po prostu jako prezent dla świeżo upieczonych rodziców.
Do tego kokardka,wielki guziol i przeszycia.
Całość prezentuje się tak:





wewnątrz miejsce na imię dziecka :)


W swojej pracy użyłam :


 

Basia

4 komentarze:

  1. Ale piękne. I pomyśleć, że był to zwykły kartonik... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi jak mała pizza się tam zmieściła... Pudełko super że o papierkach nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo świetne papiery, super pudełko i pomysł genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, jak niespodzianka w środku! Świetne jest!

    OdpowiedzUsuń