piątek, 28 października 2011

Potargana kartka


Czy was też czasem dopada niemoc twórcza? na dodatek wszystko sprzeciwia się ku Tobie? dzieci chorują,obiad się przypala,pies skomle pod drzwiami ,że chce wyjść na spacer...okropny dzień.Taki właśnie jest dziś mój.Post pojawiłby się już rano ale wszystkie wymionone powyżej zdarzenia toczyły się po kolei.
Jednak gdy zasiadłam do tej kartki,praktycznie zrobiła się sama.Może chciałam się trochę na niej wyżyć,odreagować...dlatego troszeczkę ją potargałam :)




kartka jest dość duża (15 x 15cm) ale znajdą się w niej długie i osobiste życzenia :)
Użyłam do nich wspaniałych papierów projektu piekielnej Owcy-Lovely Pink,która nadal zaskakują mnie do ilu prac można je wykorzystać.

Pozdrawiam i życzę lepszego dnia niż ten mój :)

W pracy użyłam:

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię robić kartki 15x15 - pewnie większośc moich ma taki format. Nie uważam że jest za duży. Jest calkiem elegancki ;o) i łatwo mi się z nim pracuje.
    Twoja szarpanka - wyszła bardzo fajnie ;o)

    OdpowiedzUsuń