czwartek, 8 grudnia 2011

Męska rzecz

Witam wszystkich serdecznie! Dzisiejszy dzień jest dla mnie niezwykły, ponieważ mogę tu gościć jako projektantka (co baaardzo mnie cieszy!), a poza tym dzisiaj są moje urodziny (co również mnie cieszy, ale i napawa melancholią ;)).
Jako pierwszą pracę, zdecydowałam się zrobić coś męskiego i tak powstała karteczka na bazie papierów Piekielnej Owcy - Head Over Feat. Mają świetny "starociowy" charakter, który uwielbiam!
Postanowiłam postawić na arkusze z wycinanymi elementami, które ogromnie ułatwiają pracę - ma się pod ręką akurat to, co potrzeba i to, co pasuje. :) Użyłam obrazka z tego zestawu oraz uroczych bilecików stąd.
Baza kartki to dwa papiery: Lift me up oraz Spots and Dots.


Do tego kawałek koronki i kilka ćwieków i gotowe! Centralny obrazek postanowiłam podkleić piankową taśmą, żeby był bardziej wystający.


Bileciki są przeurocze! Postanowiłam zrobić w nich otwory dziurkaczem, a następnie przewiązać kawałki sznurka.


Użyłam następujących materiałów:



Nie mogę się doczekać naszego kolejnego spotkania! :)
Anuszka

4 komentarze:

  1. wszystkiego dobrego i scrapowego:)
    praca piekna!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę Ci Wszystkiego Najlepszego!
    Kartka jest świetna, uwielbiam tę kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat :*
    Fantastyczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuszka jeszcze raz sto lat !!!! śliczna praca. Ta karteczka śmiało mogłaby posłużyć za okładkę meskiego notatnika.

    Jak ciebie znam to przeszycia zrobiłaś ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń