piątek, 30 grudnia 2011

Śnieżny scrap.


Prawdę mówiąc nigdy nie spodziewałabym się, że przed sylwestrem możemy nie mieć za oknem ani odrobinki śniegu. Rozczarowana przeszukiwałam wczoraj szuflady z płytami i znalazłam w końcu zdjęcia z zimy dwa lata temu. Od razu wydrukowałam i zabrałam się za scrapa, bo cóż innego robiłoby mi się przyjemniej? :D




Jako bazę wybrałam sobie papier ILS 03 z kolekcji I love pattern, o bardzo mroźnym odcieniu. Nie jestem przyzwyczajona do tak wzorzystych papierów w tle do LO, ale tym razem postanowiłam się nie przejmować i zaryzykować. Okazał się to świetny pomysł.

Pod zdjęciami widzicie różne materiały, papiery i koronki z CraftHouse. Papiery to m.in. rewers arkusza z elementami z Mglistych snów oraz jeden z papierów z kolekcji Mistables od PinkPaislee. Jest tu Dekoracyjna Taśma, oraz literka z zestawu PinkPaislee Parisian Anthology.

Dzięki pracy przy tym scrapie chociaż raz w tym roku popatrzyłam sobie na śnieg - na zdjęciach, no trudno :))

3 komentarze: