piątek, 2 marca 2012

Chcę fruwać...

LO nie jest najmocniejszą moją stroną. Praktycznie do tej pory zrobiłam ich tylko kilka :) Ale ostatnio naszła mnie ochota i powstał taki oto latający scrap. W całości wykonany z papierów Piekielnej Owcy kolekcji "Head Over Feat". Tło stanowi papier "Lift me up" - te balony są urzekające jakby unosiły całą pracę w powietrzu. W tymże papierze wycięłam okienko z paseczkami i na kosteczkach dystansowych od spodu podkleiłam je. Całość nabrało głębi. Ozdobiłam je rameczką i ornamentami wyciętymi z papieru "Head Over Teal". Dodatkowo kropki i kropeczki wycięte z papieru "Spots and Dots", podklejane na różnej wysokości. Jest jeszcze tag wycięty z elementów "Head Over". A wszystko to okrasiłam preparatem crakle. I tak właśnie chcę fruwać...


Materiały które wykorzystałam przy tworzeniu LO:


1 komentarz: