wtorek, 13 marca 2012

Wiosenne kartki tagowe

Do kalendarzowej wiosny jeszcze tylko tydzień ale w moich pracach wiosna już zagościła jakiś czas temu. Uwielbiam ten czas w roku, pełen oczekiwania na pierwsze kwiaty, delikatną zieloną poświatę na gałęziach i ptasie koncerty. Ostatnio w moje ręce trafiła najnowsza kolekcja Scrapcake "Moje prywatne szczęście". Zrobiłam trzy kolorowe karteczki w kształcie taga.

W pierwszej wykorzystałam babeczkę z okładki, która jest jednocześnie logiem Scrapcake. Dołożyłam kawałek białej koronki, kilka motyli i wstążkę i dziewczęca, cukierkowa karteczka gotowa.

Photobucket

Photobucket

Druga kartka jest bardziej romantyczna i mocno ukwiecona. Do wzorzystego papieru dołożyłam kompozycję z papierowych kwiatów i listków wyciętych wykrojnikiem "Listki paproci" Cheery Lynn. Dodałam również motyle "Exotic butterflies small", wycięte wykrojnikami dostępnymi w ramach stałej przedsprzedaży.

Photobucket

Photobucket

Trzecia kartka jest również w romantycznym stylu. Główną ozdobę stanowi tu motyl wycięty wykrojnikiem Memory Box - "Kaleidoscope butterfly". Oprócz tego ułożyłam również kompozycję z kwiatów i zawijasa "Fanciful flourish".

Photobucket

Photobucket

W swoich kartkach użyłam:


1 komentarz: