środa, 25 lipca 2012

Video na pożegnanie.


Cześć, tu Czekoczyna. Dziś mam przyjemność przedstawić Wam krótki filmik, który przygotowałam dla Was do naszego blogowego działu "Krok po kroku". Zobaczycie na nim jak przygotowuję prostą stronę art-journalową ze zdjęciem. 





Wykorzystałam:


Jednocześnie chciałabym się pożegnać z Design Teamem sklepu CraftHouse, gdyż jest to mój ostatni post w tym miejscu. Jest mi przykro, gdyż związałam się z CH jednak muszę złapać chwilę wytchnienia. Dzięki wielkie Zuza, za to że we mnie uwierzyłaś. Dziękuję Moriony, Owcy, Funi, Dorocie, Katharince i Basi za wspaniałe towarzystwo. Ten sklep i blog przyniósł mi nie tylko inspirację scrapową, ale też przyjaźń. Na pewno jeszcze nie raz tu wrócę i będę zaczytywać się w postach i podziwiać piękne prace dziewczyn.
Wam, drogie czytelniczki i klientki sklepu również gorąco dziękuję za wsparcie, dopingowanie, za obecność.

3 komentarze:

  1. Ojej. Szkoda, że odchodzisz. No ale nie zostawiaj nas tak całkiem. Pokazuj się :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością obejrzałam ten filmik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały filmik! Żurnal ostatnio mnie wciągnął, więc podpatrzenie jak to robią mistrzowie jest bezcenne :)
    Straszna szkoda, że odchodzisz! Jak dobrze, że jest jeszcze Twój blog!
    /przepraszam, że bez ładu i składu, ale mój mózg chce jeszcze spać :P

    OdpowiedzUsuń